Cursuri

Prestez cursuri profesionale de proiectare asistata de calculator in studiu urmatoarelor softuri:

Allplan

Curricula cursului:

  1. Introducere. Prezentare interfaţa. Navigarea. Setarea meniului Action Bar.
  2. Organizarea proiectului. Creare proiect. Redenumire proiect. Copiere proiect. Crearea template-lui unui proiect. Organizarea datelor proiectului utilizând ProiectPilot. Structura de clădire.
  3. Crearea şi modificarea entitaţilor liniare. Desenare cu precizie - puncte SNAP. Desenarea cartuşului. Crearea textului. Modalităţi de redactare a textului.
  4. Crearea pereţilor. Setarea pereţilor. Instrumente de redactarea pereţilor.
  5. Determinarea sistemului constructiv cu ajutorul axelor. Elaborarea sistemului constructiv din stâlpi şi grinzi.
  6. Crearea planşeului peste etaj. Degajarea golurilor în planşeu. Modificarea suprafeţei planşeului
  7. Crearea deschiderilor de ferestre şi uşi. Elabarorarea smartpart-urilor deferestre şi uşi
  8. Crearea pereţilor cortină/fatadă. Modalităţi de creare. Redactarea componentelor pereţilor cortină. Adăugarea ferestrelor şi uşilor în pereţii cortină. Modelarea liberă 3D.
  9. Modelarea scării. Tipurile de scari. Crearaea balustradei.
  10. Modelarea acoperişului.Crearea planurilor de acoperiş. Modificarea lor. Aplicarea învelitorii.
  11. Crearea planului şarpantei. Aplicarea căpriorilor de coamă, jugurilor, cleştelor, popilor.
  12. Crearea secţiunelor şi a secţiunelor 3D. Elaborarea faţadelor(elevaţiilor).
  13. Crearea camerilor. Gruparea camerilor după funcţiunea lor. Elaborarea finisărilor exterioare.
  14. Cotarea liniară a planurilor. Cotarea de nivel a faţadelor şi secţiunelor
  15. Organizarea planşelor de plotare. Exportarea in PDF 3D. Publicarea planşelor în PDF.
ArchiCAD

Curricula cursului:

  1. Intoducere. Descriere cursului. Interfaţa programului. Gestionarea fişierelor. Navigarea. Structura proiectului. Instalarea etajelor. Crearea reţelei de axe conform sistemului constructiv
  2. Crearea reliefului şi a groapei de fundaţie.
  3. Crearea pereţilor exteriori pentru sistematizarea planimetrică a etajului tip. Construirea pereţilor interiori şi de decompartimentare cu ajutorul coordonatelor
  4. Elaborarea sistemului constructiv format din stâlpi şi grinzi.
  5. Crearea şi setarea planşeelor. Formarea golurilor în planşee
  6. Plasarea ferestrelor şi a uşilor. Crearea golurilor.
  7. Lucrul cu obiectele din biblioteca, decorul, mobilierul.
  8. Proiectarea scărilor. Crearea unui tip de scări personalizat.
  9. Crearea Grădinei de iarnă cu ajutorul instrumentului peretelui cortină.
  10. Îngrădirea pentru terasă. Modelarea pergolei la terasă.
  11. Lucrul cu acoperişul. Elaborarea şarpantei. Crearea coşurilor de fum şi a sistemului de evacuare a precipitaţiilo.r
  12. Elaborarea formelor complexe cu ajutorul instrumentului Shell şi Morph.
  13. Crearea secţiunelor şi a faţatdelor. Elaborarea fragmentelor de faţadă.
  14. Desenarea entităţilor 2D.Elaborarea detaliilor, nodurilor de proiect.Cotarea desenelor şi tipurile de cotări.
  15. Compoziţia planşelor. Elaborararea planşelor de proiect.Printarea şi publicarea proiectului în format PDF.
3dsMax

Curricula cursului Modelare:

  1. Introducere. Interfaţa programului. Setări generale. Punctele snap.Modurile de selecţie.
  2. Operaţiuni cu obiectele în programul 3dsMax. Centre ale transformării(Pivot). Centrul sistemului de coordonate, centrul obiectelor selectate şi centrul punctului de pivot.
  3. Entităţi de tip spline. Crearea formelor 2D. Elaborarea textului
  4. Crearea modelelor 3D în baza primitivelor standarte, primitivelor extinse şi obiectelor compuse.
  5. Elaborarea modelelor tridimensionale cu ajutorul modificatorilor. Clasificarea modificatorilor.
  6. Modelarea tridimensională prin metoda poligonală.
  7. Principiile de modelare al corpurilor de rotaţie.
  8. Metodele de formare a corpurilor în baza unui profil.
  9. Metode de creare a corpurilor tridimensionale în baza unei traectorii.
  10. Modelarea obiectelor tridimensionale cu ajutorul comenzii Loft.
  11. Principiul de utilizare operatiilor booliene.
  12. Amplasarea surselor de lumină în scenă. Setarea lor.
  13. Instalarea camerilor fotografice. Setarea lor.
  14. Elaborarea şiaplicareamaterialelor pe suprafeţele modelelor.
  15. Setarea algoritmilor modulului de randare. Rendareascenelor.

Curicula cursului Vizualizare:

  1. Introducere. Structura motorului de rendare V-Ray.
  2. Crearea materialelor simple şi a celor procedurale cu ajutorul VRayMtl.
  3. Crearea materialelor complexe cu ajutorul VRayDisplacedMode, VRayBlendMtl, VRayDirt.
  4. Crearea materialelor ce emană lumină VRayLightMtl şi a materialelor ce permit trecerea luminelor VRay2SidedMtl. Utililizarea cartelelor HDRI pentru elaborarea fotorealistică a materialelor.
  5. Crearea materialelor compuse din mai multe sub-materiale cu ajutorul Multi-Material.
  6. Modalităţi de stăngere a texturilor folosite în scena de lucru activă.
  7. Tipurile de lumini VRayLight. Tipurile de umbre VRayShadows. Modalităţile de ajustare a iluminării scenei cu deconectarea temporara a materialelor apltribuite. Iluminarea cu ajutorul cartelelor HDRI.
  8. Utilizarea luminii de tip VRaySun şi VRaySky. Sursele de lumină VRayAmbientLight.
  9. Iluminarea artistică cu ajutorul surselor de lumină fotometrice VRayIes.
  10. Crearea luminii volumetrice cu ajutorul VRayEnviroment Fog şi aparatus:Boxgismo. Crearea efectului de conturare în linii prin prin utilizarea VRayToon.
  11. Structura camerei photografice PhysicalCamera. Setarea parametrilor ei.
  12. Setarea setărilor de modulului de rendare de tip FastRender şi FinalRender.
  13. Compararea etapelor de rendare cu ajutorul RenderHistory.
  14. Rendarea mai multor vederi consecutive cu ajutorul opţiunei BatchRender.
  15. Rendareac 360 grade. Setările necesare ale motorului de rendare pentru calculul imaginelor panoramice.
AutoCAD

Curricula cursului:

  1. Introducere. Structura interfeţei de utilizator. Apelarea comenzilor. Stabilirea comenzilor de desenare.
  2. Modurile de desenare Grid, Osnap, Ortho, Polar
  3. Comenzile de desenare a entităţilor de bază.
  4. Modalităţile de desenare - coordonate absolute, coordonate relative şi coordonate polare.
  5. Tehnici de bază pentru editare.
  6. Utilizarea straturilor în vederea organizării desenului.
  7. Crearea suprafeţelor haşurate. Utilizarea degradeurilor.
  8. Comenzi de desenare - entităţi suplimentare.
  9. Tehnici avansate pentru editare.
  10. Modalităţi de măsurare.
  11. Importul imaginilor în AutoCAD.
  12. Crearea şi controlarea textului din desen.
  13. Cotarea desenelor. Tipuri de cotare.
  14. Gruparea obiectelor în blocuri. Utilizarea blocurilor dinamice şi a tabelelor.
  15. Tipărirea si publicarea desenelor AutoCAD.
Photoshop

Curricula cursului:

  1. Introducere. Structura interfeţei de utilizator. Setările de bază.
  2. Metode de selectare a zonelor de imagine
  3. Straturi - operaţiuni de bază
  4. Transformare liberă. Tipuri de transformare.
  5. Instrumente de desenare şi umplutură.
  6. Retuşarea şi restaurarea imaginelor.
  7. Textul şi straturile textuale.
  8. Elaborarea figurilor şi a contururilor vectoriale.
  9. Corecţia tonală şi coloristică.
  10. Redimensionarea şi sporirea clarităţii. Decuparea.
  11. Aplicarea filtrelor. Particularităţile lor.
  12. Efectele şi stilurile straturilor. Măştile.
  13. Straturi şi ajustare şi umplutură.
  14. Principiile de creare a colajului. Fotomontajul.
  15. Automatizarea operaţiunilor de prelucrare. Lucrul cu etapele History.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, vreau sa trec cursul de 3dsMax, unde pot afla mai multa informatie?

    RăspundețiȘtergere